Direct naar inhoud

Ben je in crisis en heb je acute hulp nodig?

Bij een psychische crisis:

neem contact op met je behandelaar, huisarts, huisartsenpost of crisisdienst van GGZ in de buurt.

Denk je aan zelfdoding?
Bel 24/7 anoniem en gratis 0800-0113 
of chat op 113.nl

Spoedeisende hulp of nood?
Bel het alarmnummer 112.

Waar ben je naar op zoek?

Wat er allemaal kan spelen in je bol

Als je je hierin herkent, kun je doorklikken naar tips, verhalen, tests en oefeningen die hiermee te maken hebben.

Thema's die je op In je bol vindt

In je bol is hét startpunt om beter in je vel te zitten. Deze thema´s kunnen je hierbij helpen.

Chatten

Je kunt elke dag tussen 14.00 en 22.00 uur gratis en anoniem chatten met een getrainde vrijwilliger. Wil je eerst weten wat je kunt verwachten van dit gesprek? Hier leggen we het uit.

Chatten is 100% vertrouwelijk en je hoeft ons niet te vertellen wie je bent. Om veilig te kunnen chatten wordt je IP-adres versleuteld. Meer uitleg vind je in onze privacyverklaring.

Bellen

Je kunt elke dag tussen 14.00 en 22.00 uur gratis en anoniem bellen met een getrainde vrijwilliger. Wil je eerst weten wat je kunt verwachten van dit gesprek? Hier leggen we het uit.

Bellen is 100% vertrouwelijk en je hoeft ons niet te vertellen wie je bent. Je telefoonnummer wordt versleuteld. Meer uitleg vind je in onze privacyverklaring.

Bel met 0800 - 0450
Community

Ben je in crisis en heb je acute hulp nodig?

Bij een psychische crisis:

neem contact op met je behandelaar, huisarts, huisartsenpost of crisisdienst van GGZ in de buurt.

Denk je aan zelfdoding?
Bel 24/7 anoniem en gratis 0800-0113 
of chat op 113.nl

Spoedeisende hulp of nood?
Bel het alarmnummer 112.

Klacht of compliment

Heb je een klacht… 

Als je niet tevreden bent over je contact met de In je bol, dan kun je een klacht indienen. We vinden het belangrijk dat we van jou horen wat we beter kunnen doen. Je hoeft niet te vertellen wie je bent.   

… of een compliment? 

Ook dat horen we graag! Dan weten we wat we goed doen.

Wie?

Iedereen die met ons contact heeft gehad, kan een klacht indienen of een compliment geven. Of iemand anders doet dat namens jou, omdat je het zelf nog moeilijk vindt.    

Waarover?  

Je klacht of compliment kan gaan over het contact via de telefoon of de chat. Maar ook over de website of iets anders. 

Wat moet je doen? 

Heb je een klacht? Stuur dan een mailtje naar klacht@injebol.nl . Wil je een compliment delen? Dat kan door te mailen naar info@injebol.nl . Let op! Als je ons mailt dan zien we het mailadres waar je bericht van afkomstig is. Je bent dan niet meer anoniem.   

Als je iets kwijt wil over telefoon of chat, vragen we je te beschrijven wat er is gebeurd en waarover je ontevreden of juist tevreden bent. Het is belangrijk dat je dit goed uitlegt, zodat we begrijpen wat er is gebeurd. Dan kunnen we je klacht goed behandelen.  

Wat gebeurt er met je klacht?

Je klacht wordt gelezen door een medewerker van In je bol. Deze medewerker zoekt uit wat er aan de hand is. Eventueel bespreekt deze medewerker je klacht met andere medewerkers, om er samen een goede beslissing over te nemen. Als je om een reactie hebt gevraagd, krijg je die binnen vier weken.   

Wat als je het niet eens bent met die reactie?  

Dan kun je ons dat laten weten door onze mail te beantwoorden. We laten je klacht dan lezen door het management van In je bol en laten je weten wat het management heeft besloten over je klacht. Je krijgt weer binnen vier weken een reactie van ons.   

We delen je compliment met alle medewerkers van de In je bol, zodat iedereen weet wat we goed doen en dus vooral moeten blijven doen.  

Erover praten?

Chatten

Je kunt elke dag tussen 14.00 en 22.00 uur gratis en anoniem chatten met een getrainde vrijwilliger. Wil je eerst weten wat je kunt verwachten van dit gesprek? Hier leggen we het uit.

Chatten is 100% vertrouwelijk en je hoeft ons niet te vertellen wie je bent. Om veilig te kunnen chatten wordt je IP-adres versleuteld. Meer uitleg vind je in onze privacyverklaring.

Bellen

Je kunt elke dag tussen 14.00 en 22.00 uur gratis en anoniem bellen met een getrainde vrijwilliger. Wil je eerst weten wat je kunt verwachten van dit gesprek? Hier leggen we het uit.

Bellen is 100% vertrouwelijk en je hoeft ons niet te vertellen wie je bent. Je telefoonnummer wordt versleuteld. Meer uitleg vind je in onze privacyverklaring.

Bel met 0800 - 0450